ceturtdiena, 2011. gada 31. marts

Google Search: +1

Daudziem tik mīļais "+1", "+100", "+73" un "+miljons" ir materializējies. Tagad, jebšu pareizāk sakot drīzumā, meklēšanas rezultātiem varēs klāt atzīmēt "+1", kas nozīmēs publisku: "wiii, wiiiii, man šī lapa/rezultāts/grupa/recepte/video/ziņa patīk". Publiski, protams, nozīmē ne tikai to, ka visa pasaule varēs uzzināt, ka tieši tev patīk konkrētā lapa. Svarīgākais tomēr ir tas, ka tev būs iespēja uzzināt, kuras lapas ir patikušas taviem draugiem un paziņām, ja nu gadījumā tās atbildīs tevis meklētai informācijai. Teiksim, meklējot "Pekinas pīles" recepti, un ieraugot, ka kāda no šīm receptēm patīk Pēterim, tu skaidri zināsi, ka šī recepte tev pilnīgi noteikti nederēs, jo pēdējā viesošanās reizē pie Pētera tu nožēloji, ka nepateici, ka neesi izsalcis. Cik var noprast, ar Pēteri viss neaprobežosies, un arī visu Kvo Jaņu mīļākās "Pekinas pīles" receptes tev būs redzamas. Taču kā praktiski tas viss notiks, to rādīs laiks. Pagaidām var mēģināt eksperimentēt, bet man aiz trejdeviņu zemju aizsargvaļņiem nekas nesanāca.



Jāsecina, ka "+1" ir kaut kas līdzīgs zvaigznītēm, tikai publiski. Ja zvaigznītes tu liki sev, lai nākotnē atminētos kuras lapas tev kādreiz ir patikušas vai noderējušas, tad "+1" ir zvaigznītes ekstravertā versija. Tas man liek uzdot jautājumu, kur ir palikušas zvaigznītes? Iepriekš saliktās zvaigznītes man strādā, bet jaunas man nez kādēļ ielikt neizdodas.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru